Friday, December 3, 2010

10 things i wanna rite now

1. Go on holiday...kat mana???mana mana janji dapat naik airplane dan landing tepi pantai..wooo best nyerrr

                                   

tempting nyer....

2. Jumpa kawan kawan lama..pastu berborak mcm orang tak ingat dunia..uwaaa lama tak goosspppppp..~~~



3. Nak Handpnone Baru.....

4. Nak pi Shopping.....nak tukar semua wardrobe....nak plak tgh sales ni kan
                       


5. Nak perm Rambut...rasa rambut sangat serabai nyer...

                                               
cantik rambut si Miley nih


6. Nak makan kat Chili's..ehhh apsal chili's yg bermain di pikiran..ni kes ingat kisah lama nih..

                                  



7. Nak bawak Harraz mandi pool....teruja tgk anak sowang blogger main pool.

8.Nak ader business sendiri yang menjana kan kewangan yang berterusan.so i confirm leh jaga anak sendiri

9. i wanna ME time..

                                            
            berendam dalam tab mandi sambil main bubble bubble..syiokkkk ooooo

10. Me time again.....[ME time 2 kali coz i desperately need it]


waaaaaaa


Semalam saya berkata pada hubby.saya rasa rendah diri dan penat semenjak berhenti kerje....
dia bertanyer "awak menyesal ker"

*Saya tak menyesal dengan keputusan saya,malah saya bangga dan seronok melihat anak saya terjaga dengan sempurna.cuma biler ader kawan yang pergi dan tak lagi mengendah kan kita..ader kocakan dia tasik hati....

3 comments:

  1. Azura, baru tgk komen zura tinggal kat blog huspa. punya la lama tak masuk blog. btw, nama anak Zura Harraz, kan? Tu la nama huspa nak kasi anak masa deliver 2008, last last letak Hazrat! Selamat berkenalan dgn awak, Zura! Saya link blog ye.

    ReplyDelete
  2. hai huspa..salam perkenalan..sila lah link blog...

    ReplyDelete
  3. As salam..
    banyaknya wishlist :)

    tak apalah, kawan boleh dicari, tp anak2 mana nak dpt ganti.. saya pun suri rumah jugak. bila tgok anak2 membesar dpn mata, seronok rasanya :)

    ReplyDelete