Tuesday, June 1, 2010

Lunch at Empire Subang

Lately tekak ni kurang nak makan nasi....selera lebih kepada Fast Food,Roti dan benda-benda mengarut ajerk...jgn kata baby nak makan tu..heheh ibu dia ajerk yg mengada-ngada ni...

so tgh hari tadik saya dengan tegas nyer mengajak rombongan lunch tengah hari ke Empire Subang untuk merealisasikan hajat makan hari..nak makan Kat sini...




dua tiga minggu lepas tgk member makan mee curry...mcm Marvelous la sangat ...so ari nih dok teringat ler mee curry dia...tanpa berlengah lagik...ni lah lunch saya...



sedap woo mee curry ni..sehingga menjilat pinggan..ok tak der lah saya jilat pinggan itu ...tapi memang sedap...

Dan abis makan jalan-jalan...

pastu rasa nak pi toilet....tapi dlm toilet ini pula terjadi..








Kat rumah tak der cermin besar macam ni..so saya pun tak perasan saya dah sebesar ini..wah..tetiba rasa seram...

Biler tengok body dah mengembang mula la rasa resah...risau kalau-kalau lepas deliver nanti badan tak mau turun..nanti saya kena pakai baju ni plak...



hehehe..mcm menyerah diri kat SA fitness dan product-product menguruskan badan kan..

so on the way balik..lalu plak kat depan kedai ni...



roti dia serius sedap..walaupun harga nyer macam..OMG ni roti jerk tapi macam makan lunch....Before this, they just have this out let at Pavi..tapi since Empire dah buka..yeahh Subang pun dah ader The Loaf..and my choice would be...




ni nama nye mixed nut danish ..saya boleh habis kan danish ni dlm masa seminit walaupun saya baru ajer mengadap mee curry saya..sumpah mak mertua lalu pun tak mo pandang...yer ler tu..berani ker tak pandang????

2 comments:

  1. waaaaahhhhhhh.... berseleranya mak buyung sorang ni.... dan juga sangat cumil.... hehehehe....

    ReplyDelete
  2. hehehe..cumil ker...perut yg cumil kan...saya pun dah ader rekod perut besar...hahahahha

    ReplyDelete