Friday, June 11, 2010

Tiny Tiny piece



kesian baby tuh..tu nak save or kedekut tuh..heheh....Jgn risau i won't do that to my little baby boy...even tak der duit nak beli baju yang mahal-mahal saya tetap akan pakai kan baju yg elok walaupun terpaksa beli di pasar malam...

Lately kaki ni asyik nak pi berjalan...konon-konon nak mengurangkan bengkak kaki..kata org banyak berjalan kaki tak bengkak..entah lah betui ke tidak...saya suka sangat berjalan tengok barang-barang baby,lunch hour ajerk ader lah muka saya menjengah ke Subang parade tuh...nak plak sekarang ni tgh sales kan..ermm..satu satu saya beli bawak balik....sampai hubby cakap

"udah-udah ler tuh awak..banyak sangat dah baju dia ni...kejap ajerk dah besar kang tak boleh pakai"

saya angguk kan kepala ajerk...tapi esok bile pi mall ajerk..ader ler lagik yang di borong



ari nih saya beli lagik..hahahhahah..

Ari tuh jumpa OB lagik...saya naik lagik 3 kilo..kali ni tak terkejut sangat coz bulan lepas dah naik 3 kilo kan...baby pun ader progress naik 1.7 kg.Time checkup ari tuh nampak muka dia..tp kejap ajerk..dan saya nampak dia senyum la..wahhh...indah nyer time tuh...

OB tanyer..awak ni makan aper naik banyak ni...saya ckp lately saya suka makan ....



patut lah...kan ker fastfood tuh..craving nyer..A'aah doc craving for the fries...

tapi kan dulu sebelum pregnant..tak pandang pun Mc donald ni...3 bulan ader lah sekali..sekarang..seminggu 3 kali...wahhh.....

No comments:

Post a Comment