Friday, May 14, 2010

Baby in my Stomach

Lama giler tak blog,bukan aper rasa nyer macam tak ada benda menarik pun nak tulis..but lately rasa macam nak blog..so skang nak memblog...ok zura aper ko ngarut kan ni..

So tahun lepas saya keguguran..to be exact doc cakap mis abortion...bukan saje-saje abort yer...baby tidak berkembang mengikut waktu nyer dan akhir nyer dia terpaksa menohtahkan perjalanan tumbesaran nyer....so sedey???jgn ckp ok setiap saat time tu air mata ni asyik nak mengalir ajer..yupp dah ler sulung..excited masa mula-mula tuh jgn ckp ler ...keterujaan melampau...tp tak aper saya amik sebagai satu dugaan dari Yang Maha Esa..menguji sejauh mana kesabaran saya dan suami saya..Yer..time tu lah saya nampak suami menggugur kan airmata nyer...pertama kali dalam sejarah...dan saya tahu walaupun dia cuba cool dan tenang di hadapan saya ..tp dlm hati lelaki nyer pasti terbekas kan...

so we can close the sad sad sad story now..coz...

we already have a good news...

TADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



nampak tak..nampak....ok this is not the real pic from the doc...anak i shy shy cat ler time tuh..tunjuk sekali sekala ajerk..ok..it's a boy..as his father wish..dah 3 kali scan dan semua nyer menunjuk kan "HOTDOG"...Hopefully semuanya berjalan dgn lancar kali ini so that we can hold him in our arm on August 2010...baby Ramadhan ni....Amin...

ok oleh kerana terlalu teruja jgn tak tahu from first pregnancy we all dah ader nama untuk baby ni..tapi tak leh announce awal-awal...kena tunggu....dan seperti biasa sure lah saya yang pilih kan...Yer bab baby ni saya agak giler kuasa ok...

Robin Hood-Russel Crowe




Dari kaca mata pengkritik filem yang tidak bertauliah:Citer ni tak best dan lembab jalan citer nyer..boring ler...best lagi Iron Man 2..

No comments:

Post a Comment