Wednesday, May 19, 2010

Please look at my pewut



Saya tgh jalan-jalan kat Mall..window shopping,tetiba ada mamat ni dtg dan bagi saya pamplet..Fitness Pamplet O.K..siap ckp "kalau akak daftar sekarang,boleh dapat discount"..

bukan sekali ok saya kena benda ni..ada lah dlm 4 ke 5 kali...balik tanye hubby "B,zura nampak gemuk ker"...."EHhh mana ader,nampak macam preggy woman ler"..nasib baik bagi jawapan selamat..kalau tak..emosi tau!!




ha comel kan badge ni..rasa nak buat badge macam ni jerk...pastu pakai biler nak pi shopping mall....hahaah..tapi kang orang ckp ..kau ni dah kenapa bedah.....ahhahaha

6 comments:

  1. hahahahahahaha...... alternatifnya, mungkin boleh mamakai baju yang menonjolkan bahagian perut yang mancung...

    ReplyDelete
  2. heheh tu err...tp macam ala ala segan plak biler org dok tenung perut kita ni...

    ReplyDelete
  3. ala terjah je balik cakap saya memang dah fit, sebab tu perut saya buncit, ada org kat dalam =D

    ReplyDelete
  4. hehehe..kan kan adlina..tapi tuh ler..time org tu terkedu jerk..nanti lepas ni nak terjah dia balik..

    ReplyDelete
  5. ahahaha, dulu kena juga cenggini. berkali2. tension btoi!

    ReplyDelete
  6. kan kan..dua ari lepas ader org bagi saya pamplet untuk kurus plak..saya selamba pulang kan balik pamplet dia sambil tersenyum..

    ReplyDelete