Friday, May 21, 2010

Kenari kena Kiss,Pemandu nya di kasari

Semalam dalam pukul 6.20,saya dlm perjalanan pulang.Hati dah suka giler coz hubby gi main golf so boleh lah saya pergi window shopping kat Subang Parade..laptop pun dah siap-saip simpan kat office..

Jalan nak keluar office sesak masa saya nak balik tu..semua bergerak perlahan..saya di jalan utama..tetiba…saya rasa kereta kenari saya seperti di seret sesuatu..dlm hati..ni sure kena kiss lah ni…


Kereta saya..sikit ajerk..tak ader aper pun sangat


So di pendek kan citer saya berhenti di tepi jalan,dr side mirror tepi dah nampak seorang perempuan menuju kearah kereta saya..tetiba

Perempuan itu: Awak tak nampak saya nak keluar simpang ni ker???
Saya: Saya kat main road,jalan ni jalan lurus,so ini jalan saya
Perempuan itu: Abis tak nampak saya nak keluar simpang ni [dengan nada high pitch] .

Kereta dia sampai di belakang kereta saya di pandu seorang lelaki..

Perempuan itu: Abis siapa nak bayar ni?? [tanpa segan silu menjerit –jerit pada saya di tengah jalan tu]

Saya terkedu…

Saya: Ni jalan saya tak kan tak tahu undang-undang…tak puas hati balai la…[saya pun dah jadi panas.]

So dia membebel ckp ok nak pergi balai semua..saya pun mengomel-ngomel pada diri saya tentang kebiadapan nya…dan tak semerna merna..

Perempuan itu datang pada saya..kerana saya menyangka saya menyumpah seranah dia..sedang kan saya mengomel ngomel sendiri..dia menolak –nolak badan saya lagak macam nak gaduh..Aksi tolak menolak berlaku di jalan itu…[uwaaa malu nye aku]

Saya tepis tolakan dia..saya ckp…”aku pregnant ni..ko jgn nak buat macam ni”

Dia tak puas hati..di tarik tudung saya dan mengangkat tangan cuba menampar saya “kang aku tangan jugak perempuan ni” saya terpana

“dah dah ..Gi Balai….”akhir nye lelaki itu bersuara…

“Pakai ajerk tudung perangai macam P***M**”… WTH???????? Biadap betul perempuan itu kan…


kereta perempuan giler

Saya terus masuk ke dalam keter,kunci pintu..call hubby dan airmata mengalir terus tanpa henti….Tak sangka perempuan MELAYU sanggup buat cam tu kat perempuan Melayu lain dan saya terang-terang sedang mengandung… nilai-nilai kemanusian dah hilang ke sekarang ni????

2 comments:

  1. memang gila la pempuan tu... sakitnya hati nih... dia yg salah, pastu nak meroyan kat tgh jalan... siap tarik tudung... langsung tak consider pempuan ngandung... mandul ke hapa pempuan gila tu...

    ReplyDelete
  2. hahahah..tu ler..ptg ni nampak lagik keter tuh..nasib tak der tuan nyer..angin ajerk

    ReplyDelete